onsdag 7. juli 2010

Long time, no see !

Ja, nå er det lenge siden noe har skjedd i denne bloggen min, så det er kanskje på tide å ta fatt på den igjen :) Det har vært lite produksjon av perler den siste tiden, jeg har prøvd på å få brukt dem til noe også, ikke bare lage, det begynner å bli ganske mye perler etterhvert som bare blir lagt vekk når de er ferdig :)

Jeg har ikke så mye bilder av ferdige perler akurat nå, men det kommer etterhvert som jeg får surret meg til det :)

Her er derimot litt av hva jeg har snekret sammen av noen av perlene mine :)

Ikke lett å se, men her har jeg brukt blå perler med blomster og sommerfugler fra noen av de gamle fimo tubene mine, de andre perlene er swavorski crystal clear AB og tibetansk sølv.
Det hører også et par øredobber til settet.

Her har jeg brukt noen lentil swirler og ei rose jeg egentlig lagde til sommerfugl perlene over, men fant ut at de ble like fine uten sommerfugl perlene, kunn swavorski crystal clear AB utenom fimo perlene :)

Noen nye ansiktsperler, jeg har helt dilla på å lage perler med ansikter på, jeg tror jeg alltid kommer til å ha det også :) Utenom fimo perlene, er det metall ringer i antikk kobber, og røde og opak hvite swavorski perler, lenke og lås er metall i antikk kobber :)

Ett smykke til med ansikter....:)
Resten er swavorski perler og metall perler i antikk kobber, lenke og lås er også i metall antikk kobber :)

-Det var det, jeg kommer tilbake med bilder av flere perler om ikke så lenge :)

1 kommentar: