tirsdag 16. juni 2009

Nye perler !

Her er perlene som ble ferdig i uka som var, masse ansikt perler og litt forskjellige andre eksperimenter :)
Jeg har kun pusset og polert ansikt perlene, de andre er lakket også :)
Jeg tenker jeg kommer til å bruke en uke eller to fremover til å perle litt, jeg begynner å ha en del perler som ligger og venter på å komme ut av perleboksene mine, tror de synes det er trangt om plassen, etterhvert :)
.
.
Ca. 15mm ansikt i lys grønn og offwhite, pusset og polert.
.
.
Ca. 15mm ansikt i blå og offwhite, pusset og polert.
.
.
Ca. 15mm ansikt i lysblå og ofwhite, pusset og polert
.
.
Ca. 15mm ansikt i rosa og offwhite. Pusset og polert.
.
.
Ca. 18mm blå og brun, pusset, polert og lakket
.
.

Ca 18mm brun og orange perler, pusset, polert og lakket
. Ca 18mm i eplegrønt, brunt og hvitt, pusset og polert
.
.
Ca 18mm med hvite og grønne blomster, lilla sommerfugl og lilla bakgrunn, pusset, polert og lakket
.
Marina
.

1 kommentar: