onsdag 27. mai 2009

Min favoritt tube

Jeg har laget mange blomster tuber og småkryp tuber, så her en kveld da jeg var rimelig tom for ideer, fant jeg ut at jeg skulle prøve å lage noe annet til en forandring, og bestemte meg for å lage et ansikt, jeg ble ganske fornøyd med resultatet til å være første forsøk :)
Jeg har laget et par ansikter til, men det første er fremdeles min favoritt.
.
Noen ansikt tuber:




Her er noen perler jeg har laget med ansikt tuber :



Perlene er ca 15mm, pusset, polert og lakket.
Disse perlene er noen av de jeg synes er kjekkest å lage fordi det er like spennendes hver gang å se hvilke ansiktsuttrykk de får, lager jeg 20 stk. blir det 20 forskjellige utrykk, og det er like fascinerendes hver gang en ladning med ansiktsperler kommer ut av ovnen:)

2 kommentarer:

  1. Disse var skikkelig flotte, så flink du er:-)

    SvarSlett
  2. Heisann:)
    Takk for hilsen i g.boka på hj.sida. Så flott du lager, skikkelig artige ansikt. Regner med du lager smykker av dette, skal titte litt mer rundt hos deg. Fine ting lenger nede på siden også, du er kreativ, må være artig å holde på med:)

    SvarSlett